Do it again!

Tjänna!
hoppsan sa.. det var ett tag sen jag lag ner mina ord på bloggen, men jag gör ett försök nu och ska verkligen bita mig i tungan och skärpa mig. fick höra att det tar 21 dagar att ändra ett beteende så varför inte prova med det? hahaha! på tal om beteende.. jag har försökt få in en slags rutin framför spegeln varje kväll. att först borsta tänderna och sen tvätta ansiktet, men nu har jag två kvällar i rad tänkt att jag ska tvätta ansiktet nu och så borstar jag tänderna efter att jag druckit upp mitt te. men nej.. jag börjar med att borsta tänderna och kommer på mig själv när jag är klar, så teét blir ju inte lika gott och njutfullt de sista klunkarna och så går jag tillbaka och borstar igen. men men, det är som det är :)

Erika sov över igår natt. blev chill, dans och deeptalk. visade henne lite dancehall moves som jag lärt mig dessa gånger jag gått all in på klasserna and just don't give a fuck och bara gör min grej där på lektionen haha! så sjuuukt kul att dansa!

men igår var det allt annat än kul till att börja med.. åkte till jobbet och efter min helg frukost där.. som bestod av alla möjliga sorters grönsaker och dressingar och pålägg så kanske det inte var så konstigt att jag mådde illa, men sen efter lunchen mådde jag illa igen och trodde nästan jag dratt på mig en magsjuka eller nått. man vet ju aldrig med tanke på vad jag faktiskt arbetar med, torka stjärt. så när jag kom hem vilade jag framför TVn. mådde bättre, skit trött, rastlös och bestämde mig för att gymmet kommer göra nytta. så gick lös där med Mariiah, sen gick vi hem till dem och käka lite kyckling och så åkte jag hem och tog med mig Erika som sällskap. fick riktigt fullt upp den lördagen, precis som det ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar