20th birthday

Här kommer lite bilder från en suddig fördelsedag! hade ett jävligt grymt födelsedagsfirande med de allra bästa. alla de viktiga var med och jag kan inte beskriva i ord hur mycket det betydde för mig :) först var jag och Mariiah på Saint Lorenzo på katolska kyrkan och fick ett firande a la pinoy style. me loved it. förfestade hos Manang, sedan mötte vi upp lite folk och drog i oss en drink på Alexander innan vi drog in på BJ och fakka ur! Tack alla åter igen för en hel grym kväll, love 2 U all

(fel ordning på bilderna)
 Pinay sisters v.s Swedish sisters
 Gänget på Alexander

 
Taggad för Birger Jarl
 Börjar kvällen
 Inne på Alexander
 Jag och Sköld
 Anna och Manang
 ,Anna, Jag och Maria
Big sister
 Hos Katolska kyrkan älskar filipinska maten!
 

 

Taggade tjejer på BJ!
Maria, Jag, Anna och Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar