Inspiration took me back

Tjenare allihopa! Somvanligt sotter jag under stjärnorna och får lite tid för mig själv. Kom precis hem från jobbet, tror jag har en förlylning på g så mycket som kag nyst idag :o

Städade lite igår efter jobbet, helt död! Gick å la mig innan 12 t o m. Känner mig lite dålig som va tvungen att dissa Victor som jag låvade att träffa igår. :/ sen hade jag lovat att gymma med Mariiah men va död efter jobbet och ett rum som såg ut som 7 svåra år.. Eller egentligen 5 veckors sörja... Nog om det. Så vad tror ni händer? Damsugarn fungerar inte!! Trodde det va fel på el uttaget men sen visa det sig att dammsugaren bara lagt av. Så irriterande, det är som att någon straffar mig för att jag vill gå vidare med mitt liv.

Iallafall, trots sömn va jag död på jobbet, kunde inte piggna till och täppt i näsan och allt, så min plan är att på måndag försöka få en tid att rensa mina bi hålor. Har gått med den här skiten hela sommaren. Trots nässprayen har det inte laggt sig..

Iallafall, när jag vaknade imorse tog jag mig i kragen för att försöka få tag i en syv, ringde till Boland och fick ett nummer. Fick inte tag på dem så tänkte att jag kanske kan hitta nån att chatta med online, men hur jag än letade kunde jag inte ens hitta ett nummer att ringa. Allt som stod va hur en studievägledare kan hjälpa dig och vad du får ut av det o s v. Så jag hörde av mig till Mr Burger för hjälp eftersom att det va han som föreslog att jag skulle kontakta en studievägledare, så på måndag eller en annan dag i veckan ska jag försöka få tag i en tid så attt jag vet vad jag ska söka för utbildning och lite annat kring mina planer :)

Pratade lite med Erika och ju närmare vi kom in på vad vi vill i framtiden så fick jag nog och nu vill jag bara köra på det jag brinner för Att göra. Så jag googlade runt och hittade nog bara negativitet och att det inte fungerar och till sist bland alla "skitsnackar länkar" hittade kag en som gav mig just det jag behövde för att veta vart jag ska börja, så tänkte köra igång redan idag :)

Kommer mer info när jag väl kommit igång med detta.

Nu sitter jag med en mugg vanilj te och njuter i min one piece. Så nöjd med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar