Aiiight!

Tjuu! Va händer? Sitter på tåget mot gymmet just nu, kan behövas efter allt jag stoppat i mig under helgen och både igår å idag :o

Jobbade på Rummet rita idag, bjuden på både fika och mat, bland annat pizza, sen får vi inte glömma kebabbrullen igår, håhå! På tal om igår så softa jag hemma hos Manang och Davod. Drog en sväng till myrornas, där fynda jag en jätte fin, långärmad , tunn kofta i rosa. As läcker! Sen en morgonrock i tunnt, sexual, svart matrial. Kommer garanterat använda den på stranden i Pinaz, gaaah!

Kollade på bil också, Kardo, Davod , Mariiah å jag åkte runt och hitta till sist en fräsch BMW som jag fick höra att de köpte idag, stort grattis till Manang som är bilägare utan körkort ^^, hahah
Kardolino lärde mig säga "du är vacker" på ryska, men inte fan minns jag hur man sa det eller.. Muliti nationelle Kardo kan för många språk. Men det är väll så när man är en ukrainääääsare ;)

Ser fram emot att göra om mitt rum just nu! Drog hem speglar från jobbet som ska upp så fort jag köpt en TV. Egentligen förbereder jag mig bara på att flytta hemmifrån. Kanske tar ett tag men när det väl kommer ska jag inte stå där och bara äga en säng. Ska försöka få ihop lite saker så man iallafall har nånting med sig när man flyttar :)

Går bra nu brushaaan! Första dancehall lektionen igår va riktigt grym! Längtar till nästa vecka redan :) öppnar på rita imorgon med. Damn I'm good! Känner mig grymt duktig som tar mig till gymmet idag med hähä, sov ju hos Manang igår och åkte från uppsala 8 imorse, helt slut! Men kommer må så bra när jag får sova ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar