Reggaefestivalen i Furuvik

Justja! Har glömt att berätta om reggaefesyivalen! Jääklar vilken dag alltså. Vi hade allt planerat i minsta detalj, men som vanligt blir det aldrig riktigt som planerat. Kalas väder i Tierp så vi tog på oss det snyggaste vi ägde ich drog in med tåget till 4a tiden. Knökfullt på tåget men jag lyckades till sist hitta mig en plats och mittemot satt min arbetskolega :) så hade lite kul där, snackade om allt möjligt typ att han inte ens minns vem jag är... How could he?!?! Men så kan det vara ibland, det roliga är att han var nog mer förvånad än mig över att han inte minns mig, såå för min del vart det ingen förlust!

Nog om det. Vi kom in i furuviksparken och där var det fina vädret slut, håret förstört och blöta kläder. Så jag bjytte om med en gång. Panetoz började kvällen med lite dansa pausa, syster sol körde gärnet och hon va riktigt grym live måste jag erkänna. Labyrint och Dani M var där, självklart. Minns inte alla men det var iallafall grymma artister och riktigt kul var det. Tråkigt nog kunde inte Viktoria komma in i öltälten pga ålder, så vid mudnatt köpte vi åkband och gick lös på karusellerna :) jag hade en grym kväll iallafall, den kunde visserligen ha varit bättre men man får se det från den ljusa sidan. Lördagen skippade vi helt och jag tror till och med att jag drog till gymmet efter... Kan nog ha varit så.
Nu ska man börja jobba igen, rasten är bästan slut och jag har en lista med samtal att ringa.. Döö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar