Efter torka kommer regnet

Wazzzzzaaap?!
Damn! Det va för längesen jag gjorde ett inlägg nu, ber om ursäkt som vanligt bla bla bla, men nu är det dags igen :)
(erika ringde och klaga på dålig uppdatering, såå jag hade inte mycket till val) ;)

Hmmm.. Kan inte minnas riktigt allt jag gjort den senaste tiden för jag har haft allt för mycket i görningen. Mycket jobb, många att ta hant om, mycket kännslor, mycket utav allt helt enkelt.. Tråkigt nog....

Hur som, fredagen blev en vin kväll i Tier med our boss, god mat och härligt sällskap. Snackade lite om nya ideer och sånt, så snart kommer det att hända saker på allvar i den lilla butiken :) aiiiiight! Lördagen som vi alla hade väntat på ( mest jag ) blev inte lika tillfredsställande som jag hade hoppats. Nääk å nimo va inte alls så tunga live som jag hoppades på, ingen på dansgolvet och alkoholen tog inte sen hade vi tänkt hooka upp med Märsta i Uppsala. Så efter att ha tittar på live boxning, hört på en riiiktigt bra dj, Adam Tensta dunkade musiken. Riktigt synd att ingen dansade och att det inte alls va så mycket folk där under tiden jag hängde där. För jag hade verkligen kunnat shaka ass till den musiken om man säger så ;) faast utan dans sällis så blir inte många barn gjorda.

I Uppsala satt vi säkert en timme och väntade på grabbarna. André va med han också för den delen och oavsätt hur jag gjorde blev det inge flyt på kvällen. Försökte och försökte att förbättra partystämmningen men någonting drog mig tillbaka.

Så, Terassen, mitt älskade terretorium, fick stå för kvällen. Men tråkigt nog hann de stänga innan vi ens hunnit vila våra trötta fötter och bar iväg hemmåt. Gaaalet skönt med skjuss hem! ;) tack guapo

Sen är det dansvecka nu. Heeelt slut efter igår. Drog hem till Erika för en sleepover och min morgon ska jag säga er, den kan ha vart katastrofaal, just what I needed!

Drog mig till jobbet efter bara någon timmes sömn, va så trött att vägmarkeringen såg ut som slingrande ormar. Självklart hade jag min nya rosa one piece som jag fått från Sara!! :D bästa plagget jag äger just nu, booor i den ärligt talat :) how evaah så ville jag inte smutsa ner den på jobbet så jag ringde Manang för å höra om hon kunde gömma ett par mjukisar på stationen, men istället fick jag Davod att hämta å skjutsa mig. Å han kan ha vart tröttare än döden själv. Först fråga jag om han kunde gömma byxorna på stationen, men när jag satte mig i bilen så ( detta är alltså ca kvart över sex på morgonen) fick han för sig att vi skulle leka någon lek där han skulle gömma byxorna och ha vette gudarnash va han snackade om. Heeelt... Haha, lät så roligt när han sa det "jag funderade vad det var för rolig lek du hade hittat på, som kurragömma med mjukisbyxor" haha!

När vi sedan började rulla från stationen vet jac inte riktigt hur kära Davod tänkte, först kör vi åt heelt fel håll, och när vi kommer ut en bra bit va jag tvungen å fråga vart vi skulle, å han hade självklart ingen aning.. Så när jag sa att vi skulle till Eriksberg där jag jobbar kör han tillbaka och när vi närmar oss Birger Jarl och han svänger åt fel håll igen va ja tyst en stund för å se om han skulle ta en annan väg. Tio minuter senare va jag tvungen å påpeka igen att vi körde åt fel håll. Så vi vänder och han bara fortsätter rakt fram och in mot stan. När jag väl insett att vi missat avfarten till Eriksberg så fick jag påpeka igen att det va fel. Men men, efter en halvtimmes biltur och 15 minuters försening till jobbet så kom jag tillslut fram iallafall. Två slitna människor i samma bil kan sluta lite som det gör har jag märkt hahah!

Efter jobbet kom Kardo å hämta mig å vi köpte lite käk, drog till Davod å käkade. Hade riktigt kul med dom. Sen åkte jag, Sara och Viktoria å dansade lite zumba och disco. Imirgon blir det dancehall/ragga ser verkligen fram emot det! :)

Jäflar ja måste fan lägga mig, så sliiiten! Talk to ya later :)

Niiiiight! Bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar