Grattis Spanien!

misstänkte väll att Spanien skulle ta hem hela skit, vilket de gjorde med utklassning, snyggt! så stort grattis till dem, även om jag i smyg egentligen ville se Italien med guldet i handen ;)

Nu är iallafall min långa mördarhelg slut, och jag vet inte om jag tycker bättre om att jobba under midsommar eller denna. helt klart roligare kolega att jobba med, men ärligt talat kan avdelningen vara lite väl slö för min smak. många timmar som gick åt på att vääänta och resterande på att äta, så det är väll det enda jag gjort den här helgen, äta - vänta. imorgon blir det sovmorgon och sedan en sväng till jobbet igen. ska bli så skönt när jag är ledig onsdag och torsdag! ska verkligen slappna av då :)

försöker dessutom leta efter en kamera. kollat in några stycken, men jag vill hellre gå till butik och testa den lite innan jag köper någon. min förra va lagom bra, däremot gick den sönder efter en månad, när jag var i Kina. suurt! vill att den jag köper nu ska orka med hela min Filippin resa!! nu blir det läggdags iaf, nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar