8700 kr fattigare

HEEEJ!
herre hisses vad jag MÅSTE gå och sova nu, ska jobba imrogon ja och upp jääätte tidigt. men ja e så jävla taggad! lite ambition och ett mål att sträva efter är precis vad jag behöver just nu för att känna ett "måste" att gå till jobbet, vilket jag faktiskt annars ändå brukar känna utom de 2 månaderna efter att jag kom hem från Filippinerna och satt på en bar i Uppsala, rulla tummarna och drog in siffror på telefonen istället för på kontot - lär beprövas sånt å!  men nu är det dags igen mina damer och herrar! 27 november bär det av med Mariiah, Davod & Harald. KAN NI FÖRSTÅ?! i år igeen!? :D
jag ser verkligen fram emot att byta ut den Svenska vintern mot den Filippinska värmen, IGEN! betalade just biljetten, dyrt as hell, kom undan lidrigt förra gången med 7000, men nu åker vi med ett finare bolag. fan vad grymt av mig som jobbade mördar pass under midsommar! OB, OB, OB!

nej shit, klockan! ja döör, need some sleep!

BTW, Stort grattis till Kim som fyller 20 idag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar