17 Juli 2012

NOOOOO! mina ögon!!!! vaknade upp imorse med en vagel på båda ögonlocken, den ena störra än den andra... typish! vet inte riktigt hur jag ska bete mig, det går över hoppas jag, men det gör  ont som fan.

aja, vädret är väll inte på topp som vanligt.. skiiit sommar har det varit i år. får se hur det blir med min shoppingrunda idag. om svillnaden sjunker litegrann kan jag säkert ta mig in och köpa en BH, min gick ju sönder igår!!!! bågen i den bekvämaste bhn jag ägde gick av. en glömde jag i Göteborg, en gick båda bågarna av i tvättmaskinen, en är punkterad, en vet jag inte vart den är, 2 gav jag bort o.s.v och detta innom ett halvårs tid. försökte leta bh men hittar ingen jag gillade. antingen va de för små, eller för stora,  de fick de tuttarna att se ut som päron eller bara obekväma. förhoppningsvis hittar jag EN iallafall. :P
du ska få min gamla bh när jag dör, du ska få min gamla bh när jag dör! för där uppe hos ´Maria får de hänga i det fria, du ska få min gamla bh när jag dör!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar