oh no!

Oh shiet! klockan går fort när man har roligt! suttit med insperation efter jobbet hela kvällen. kolla priser och jag vette gudarnas vad jag gjort. Läst några bloggar, tittat omkring på internet, tja... ni vet nog hur det kan bli!

ringde Sara helt hysterisk innan jobbet och nu är planen att lära sig dansa! kollade in priser och allt, men det drar inte igång förns i september, blir en stund å vänta. innan det ska jag iaf skaffa gymkort! nu när jag är så otränad lär jag nästan börja med någånting enkelt, faaast det svåra är väll att hålla motivationen uppe och faktiskt ta sig till gymmen ca 3 ggr i veckan.. sen måste jag hinna inhandla lite småsaker snart. "tråk handla" eller vad man ska kalla det, allt sånt som man egentligen inte vill spendera pengar på: en ny kalender, underkläder, kosttillskott, arbetsskor o s v.

imorgon ska jag spendera dagen i Vattholma tillsammans med Mariiah och Kurtan. har lite problem med halsen just nu och både det ena och det andra, så har bestämt mig för att ta det lugnt ett tag och komma upp på fötter igen. utöver det.. André ringde, tro det eller ej men jag hade totalt glömt bort att jag bokade honom den 25 Juni för att vi skulle titta på Stor o Labyrint på grönan ikväll. Så stackarn fick vara där utan mitt sällskap, men som tur e va inte Danjah på scenen, så kände inte att jag gick miste om allt för mycket. Dessutom såg jag att Kim å Kardo tagit sig dit, nästa gång är det jag som följer med! missat allt för många gånger nu.

God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar