Italien v.s England

Godnatt då mina små änglar!
äntligen ska jag gosa ner mig under täcker och sova! åkte hem till min Daddoy ikväll igen efter jobbet, käka och kollade på fotboll. shiiiit! såg ni den sjukt spännande matchen mellan Italien - England? jag och pappa satte igång en cirkus i vardagsrummet över Italiens alla målchanser. helt galen match! under straffarna höll vi nog andan tills vi var blå, haha! men det blev en mysig kväll iaf. längesen jag hade lite kvalitetstid med min far.. Så grymt jobbat av Italien! överlägsna mot England!! men otur va bara förnamnet.. eller så var de helt enkelt lite för överspelta och energiska, eller var det bara England som hade ett grymt försvarsspel? känndes som att  engelsmännen "dröjde ut" fram till straffarna... hade de vunnit då... nej det hade jag inte gått med på! nej nu blir det nattinatt för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar