Alcatraz tv serie, woohow!


äntligen!!!!
har suttit och väntat på att Alcatraz ska börja, reprisen alltså.. hade ju fullt upp med André och Erika i måndags så missade ju min nya favorit tv serie haha.
tittade förut på "moust hounted houses" och då tillbringade de en natt på Alcatraz, troligen det läskigaste jag sett, även om det kanske inte är helt sant, mend et vet jag inte heller. antingen ville de ha ökade tittarsiffror eller så var det faktiskt viskningar i isoleringscellen som "I'm gonna kille you..." och annat. första gången jag såg Alcatraz fick jag ögon och öron på det, tycker sånna där saker är sjukt häftiga så skulle mer än gärna vilja åka dit någon gång :)

http://spokhistorier.blogspot.se/2011/08/ghosts-of-alcatraz.html
http://www.travelmarket.se/researtiklar/alcatraz-mytomspunnen-turistmagnet/a-13463/

länkar 2 hemsidor som jag själv brukar klicka omkring på. älskar Alcatraz.. kanske förstår varför efter att ni läst de där ;P.. om nu inte någon av er som jag redan är intresserad och kanske till och med har lite mer kött på benen än vad jag har haahha..

God natt på er iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar