When one friday becomes a "none life" day

Hallöj!
jaha... tvingade upp mig själv ur sängen imorse för lite städ och dusch, skulle till läkaren på eftermiddagen för en liten check på mina ögon, kollade med någon maskin i mina ögon, ahhahaha!! läkaren va så jävla klockren!!! varför har jag inte honom som husläkare?? Iaf drog jag hem och insåg att det inte finns ett skit att göra idag.. kände dirrekt inte för att träffa mina gamla homies, eller en fika på stan med min underbara vän, eller fakka ur med arbetskollegor.. nää ska jag vara helt jävla ärlig va jag baaara sugen på att sitta hemma hos min älskade syster och kolla på film, ta en dodd lite då och då och självklart kaffe och munkar. Precis det ville jag göra, men nej, hon ska jobba, och sen ska hon gymma... vet ni hur depressing de va?? ouff.. men fixade naglar och lite sånt också, bara noppa ögonbryna imorgon så är man tok fräsch!! sen ville jag bara hemmifrån, vill verkligen inte sova här i natt, men vad gör man? försökte mig på att komma över till Erika, men hon skulle umgås med sin mamma och självklart föll min tanke på the one and only som alltid hade funnits där annars, sov plats + kärlek hade tammefan passat bra just nu... MEN!!!! han det fucking svinet betedde sig illa förra helgen och ska få sota för det!!! så nu stär jag här utan back up plan, utan 3rd party och någon som ens skulle ligga sist på listan!!! eller jo sånna finns väll alltid, men hur stor är chansen att man hör av sig till dem liksom?? hahaha!! no...

nu när jag klagat fördigt kan jag berätta att imorgon kommer en helt ny dag och då ska iaf inte jag ligga hemma och fördärva min hjärna med vad fan jag ska hitta på! nä, jag tänker dra ut någonstans, och förhoppningsvis blir det Williams, om inte annat kanske Terassen eller nått annat nytt ställe jag kan hänga på :) om inte annat tänker jag dra med Ove till Karlssons. haha söt han va "Vad händer ikväll?" - inte ett skit, klättrar på väggarna!!!! "shit, första gången fan" han kanske har lite rätt i det han menar, men vafan, man lever bara en gång!!! om jag säger såhär, skulle det här vara den sista dagen i  mitt liv skulle jag sitta på ett måln och skrika "SKIIIT!varför satt jag hemma?!" lite sånn är jag :) näe hörreni, nu blir det lite Harry Potter för mig och ett stooort glas vatten, sen en kopp te och sen ett ännu större glas vatten igen :) nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar