Nej tack för det nya systemet på jobbet!



Hallå hallå :)

ah jag vet... jag och mina as grymma uppdateringar, not... men jag har haft lite för mycket att göra skulle jag tro. på jobbet har vi börjat med något system som kanske inte är något att hurra för. det går till som så att man lägger sig tillgänglig via internet när man kan jobba, sen får man sms när man ska jobba. låter säkert skit bra, men ibland får man sms halv 7 på morgonen där det står att jag ska börja 7.00 ?? och värre är det när man inte vaknar utav smset, eller ja. och ibland får man inget sms på hela dagen, men man ågar ändå inte åka någon stans eftersom att man kanske måste åka till jobet om en halvtimme... håhåh, hoppas de tar bort det här snart, skit stressigt att ha dte såhär!

i vilket fall, alla helger som varit har jag mestadels tillbringat med Erika, Per och co. lördagsmorgonen sprang jag till Per på en frukost, va så sjukt bakis och hela familjen höll på att flytta så passade på att dra ut en vända med hunden. sedan satt jag och Per och snackade skit heeela långa natten, satan vad vi klaga, men nu får det vara nog om sånt tycker jag, hehe!

måndagen åkte jag in till sjukhuset för att kolla upp mina ögon som mår sådär underbart bra, trodde e höll på att ruttna bort. så nu ska jag gå med några ögondroppar i en vecka, så får vi se vad som händer helt enkelt. sen i ren panik ringde jag pappa för att jag ville åka och köpa en ny telefon. så in mot elgiganten bar det av och sen kom jag hem med en riktigt nice Iphone 4s, sååå stoooolt :D

men idag ska jag tilll jobbet, men vi hörs! take care always !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar