en efterlängtad fredag?

Goddag!
ibland tror jag att det kan vara väääldigt dåligt att längta efter en fredag, speciellt om man planerat den en hel vecka innan och firar att dte är fredag imorgon dagen innan... för jag är så lite taggad som man kan bli, jag skulle lika bra kunna lägga mig och pilla i naveln men en påse OLW och glo på någon dålig film. för så känne rjag just precis nu.

imorgon vill jag SÅ stenhårt att dte blir hemmafest, annars kommer jag ringa någon och fråga om vi ska pilla varandra i naveln. vet inte hur min kväll blir denna fredag längra, antingen blir jag smetfull och går omkring och tror jag har haft roligt imorgon, eller så drar jag hem till någon.. överraskar någon stackare med mitt sällskap. eller hjälper någon att plugga. HAR NI HÖRT?

nää.. nu ska jag fixa mig lite mat, så gaaalet hungrig, enda problemet är att jag knappt kan äta för att jag ser ut att vara i 5e månaden efter en liten matbit -.-..
smällar man får ta va? dessto större anledning att ligga med OLW... hoppas någon taggar upp mig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar