men trött....

Hallå hallå!

är nyligen homkommen från en trevlig stund hos Manang. tänkte faktiskt lägga mig tidigt idag eftersom att jag inte lyckats med det mina tidigare dagar... jag måste bara berätta för er om min UNDERBARA vecka dirrekt efter att jag kom hem från Pinas, ja ja ja... I know, jag måste lägga upp bilderna, enda problemet är ju att det är så galet många.. och alla ligger i oordning. inge roligt alls, men jag ska väll ta mig i kragen och göra dte iaf... HUR SOM HÄLST..

samma dag som jag kom hem låg jag tvärdeckad i min säng, planerad utgång med Erika. Ringde Per och bokade in en härlig kväll kvällen därpå, full rulle passa vi på att ha en av de bästa kvällarna på länge. har saknat mina underbara vänner som faan. överlycklig var ja! sen blev det en sleepover hos mig, Erika hakade på och gick inte upp förrän kvällstid dagen därpå. själv hann jag umgås med min kusin och laga lassagne så länge :)

samma kväll åker jag till okänd adress och snackar en massa skit, utbytte erfarenheter ecetra... men de va kul iaf, snackade hela natten, så det blev inte många timmars sömn där inte... iaf, åkte jag hem jätte tidigt för att jag lovat att titta på skräckfilm med min kusin Emil. sen samma dag till och med åkte vi mot Göteborg. helt galet, full rulle dag in och dag ut, precis som jag vill ha det. nu har de gjort något nytt system på jobbet där man måste "göra sig tillgänglig" och så får man ett sms på mobilen om vilka arbetstimmar man har, jäääääätte jobbigt verkar det som. förstår ingenting om hur det ska gå till....

woj woj.. idag så drog jag till solariumet efter att faktiskt städat klart mitt rum, jag blir så stolt över mig själv ibland, somnade kanske runt halv 4 och gick upp runt 10. fick bli 21 minuter på kameliont, men lite besviken faktiskt, känner mig inte ett dugg brunare än tidigare :( lär bli solning snart igen och då blir det högeffektiv på 160 W iställe!

och av någon anledning upptäckte jag att jag har premium på min spotify??? tycker synd om den människa som tankat på fel, eller om jag fått gratis från spotify, JAG har ingen aning om vart det kommer från, men jag tänker utnyttja det in i det sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar