Fuckka uuuuur!

hellu!!!!!!
Fan hörreni, jag är så jävla tagg på livet!!

var i Göteborg i helgen på Event... helt galet, kan inte ens beskriva kännslan.. det var bara stort. några av de mest framgångsrikaste människorna i Europa, eller ja hela världen! stod och höll motivations tal och delade med sig av sina erfarenheter och hur vi ska bli lika framgångsrika! galet va??? Det sjukaste mååååste vara att självaste Tim Story var där! helt galet, var på efterfest och grejer och det hela var bara heeeelt jävla sjuuukt!

bodde på Clarion hotel, helt nytt och sjukt fräscht! jag dööödar för sängen! hahaha och Kim satte verkligen titel för Göteborgs resan "Fuckkka uuuur" och jag kan inte finna ett annat ord för att beskriva sig vare sig honom eller resan.

hoppas på bilder snarast, det dumma var att jag glömde min kamera hemma... dutti som man e... meeen vafaaan! det kommer nog bilder snart och de kommer att läggas ut här vill jag lova!
men fick den viktigaste bilden med mig iaf och den är på mig och Tim Story.

Charlie Sheen, Will Smith, Oprah Winsfrey är bara några av de stora människar som har hjälper för att få upp självförtroendet. sjukt?? mhm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar