Will get there

Hallå hallå! Vaknade för en halvtimme sen, var bara tvungen att börja dagen med ett missat avsnitt idol från igår. Va på möte som sagt, fick lite mer kött på benen, men nu börjar nervositeten ta över. Det jag ska göra kan man jämföras med att starta företag, själv, men åt någon annan. I början va ju det här one pice of cake, men nu när det börjar bli allvar så har jag blivit paranoid, nästan så att jag kommer banga på det hela, fast det får jag inte! Jag kommer att klara det här, så :)
Annars då? Jo, jag plumsade förbi Danne, inte träffat människan på 4-5 år. En av dem jag hade möte med var någon han kände och på den vägen är det. Inte för att han kom fram och sa hej eller nått, bara tjyvkikade och ja. Stannade över på film och lite snack om förr i tin. Herre gud, jag va ju både korthårig och ung, ingen klädstil och ja.. ingen som va märkvärdig till utseendet iaf. Men de va trevligt iaf, kul att träffa lite gamla kontakter också. Nu ska jag väll se till att bli klar med mi storränsning från garderoben. får inte plats med alla kläder så måste slänga lite, haha! ses och hörs Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar