Hey baby!

Kom nyligen hem från jobbet *puh*, slitig dag, trodde den aldrig skulle ta slut, men inte nog om det måste vänta varje dag på nästa tåg i allt från 40-60 min.. och hur roligt är det på en skala ett till tio? Nej, thats just not my "thinky". Sen har de ju gjort nått me Facebook så jag fattar verkligen nada? Jag står verkligen helt naken i skogen just nu UTAN en låda blåbär under armen... känns mindre lyckat, Nej det är inte bara facebook som klär av mig. Jag vill komma uppåt i levnadsstandarden om ni förstår vad jag menar? Vet inte hur jag ska vrida och vända på det, men provar mig fram sakta men säkert. finns så mycket att ta bort och mer att lägga till.... nåväl, vi alla måste väll börja någon stans? ;) Träffade Abas idag! åh, inte träffat honom på ett tag! människan har vart ute i vrälden (Danmark) haha, men va tjockt nice att få träffa honom igen. Jobbar kväll imorgon, skulle kunna döda för pengar just nu, så sjukt fattig! ÅHHH, knak å brak.. ja går och lägger mig! Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar