Want some?


Shudilodudilu Lovers! Mötet @ Jonas place va jävlig tgrymt, tror aldrig jag träffat så många sociala och trevliga människor i samma 2a förr. Manang va också med, vilket jag själv tycker va jävligt bra! Dippade grönsaker och fick ost å kex, sen gick vi igenom en hel del och jag dubbelbokade mig (som vanligt) imorgon. Krigade ju på jobbet för att få vara på mötet, så det känns dumt att göra samma grej igen, när jag ändå kan skjuta upp mötet tills tisdag? Kollade nyss på idol, missade ju det, André gick vidare så jag är nöjd, bara att invänta morgondagen, men självklart jobbar ju jag då... Mickan fick uppdatera mig medan jag va upptagen, fick nog 4 sms där det stod: "Han gick vidare!/Fick se jätte lite utav honom/Men nu kör de en ny grej, vänta/Jag vet inte om han gick vidare, får kolla imorgon" Haha! Älskar att Mickan fortsätter uppdatera när jag inte ens svarar på sms. Så söt, hon kan ställa upp hon! men men, ska surpla upp vätskan i vattenflaskan innan läggdags.

                                                                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar