19 september 2011

Godmorgon! usch vilket kasst väder det är ute. kommer aldrig att orka jobba idag. nej, kanske ska satsa på att skrapa triss och vinna 25 000 kr inrullande varje månad i 50 år haha, då skulle jag haft all rätt att ringa till jobbet nu och säga "ta er i arslet, jag säger upp mig". Om ni bara visste hur mycket skit och slit man får ta för att jobba åt någon annan. Jag menar, jag är en vänlig själ som hjälper dem och ställer upp att jobba för en skit lön och de  ger en aldrig beröm eller nått tecken på att jag betyder nått för dem, istället hittar de fel och nått att klaga på, ja ni vet säkert vad jag menar. tror inte det bara är jag som sitter i den här ställningen.

Hur som hälst. jag ska kolla på film nu innan jag börjar göra mig iordning, blir filmen Jag saknar dig. Många som lagt bra kommentarer om den, så jag måste ju kolla så att jag inte missar någonting. ses & hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar