trodde jag skulle dö halvvägs

Tjänna bloggen! nu va det ett tag sen jag uppdaterade lite kring mig själv, anledningen till det är att jag jobbar 24a7 är totalt slut. jobbade kväll hela hela helgen och som vanligt när jag jobbar kväll går det åt helvete, sånt man får leva med antar ja. nu sitter ni väll och tänker att jag aldrig kommer hålla det ja sa om träningen, men fakrum är att jag drog mig igenom 3km idag med! simmade 1 km 2 kvällar i rad med Emmy onsdag och torsdag. sen blev det kanske inte så mycket träning i helgen, men nu är det ny vecka och dags för träning igen. även om jag trodde jag skulle dö någonstans i mitten av träningen har jag lyckats. haha! tandläkaren hade försökt ringa mig idag, tydligen ganska akut eftersom att de redan ville boka in en tid 11.00 imorgon? mamma som berätta, tyvärr jobbar ja så de får boka in en tid någon annan dag. kanske läste d emin blogg om att jag vill sätta in ett nytt tandsmycke? ;) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar