Ansiktsmask och hårinpackning

Godmorgon!
blev väckt av Mariiah som ringde, bra var väll det annars hade jag fortfarande legat i min säng och drömt våta drömmar. skojar inte, det va en fantastisk dröm de där! undrar vem han var? kanske killen från igår som jag aldrig fick chansen att snacka med? iallafall hade jag skit kul med brudarna igår, blev en hel del bilder på Manangs kamera, men vet inte om jag är så förrtjust i att kolla på dem, haha! hon brukar alltid lyckas fånga mina såliga sidor, men nån lär väll lyckas med det också! just nu sitter jag ed en ansiktsmask och hårinpackning och blir faktiskt rädd för mig själv när jag ser mig i spegeln (!) hemskt! hoppas det blir nått bra på tv snart, men tills dess ska jag checka upp om det finns någonting skoj att göra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar