I'm not dead

Hallåj!
fan så kass man kan vara på att uppdatera.. utan några som hällst bortförklaringar skyller jag på ren lathet. jag tar mig inte tid till att uppdareta helt enkelt, mitt fel! men nu ska jag skärpa mig, problemet är bara det att det händer så mycket just nu. Norge kanske blir av trots allt, studenten och mycket mycket mer. nåväl, just nu sitter jag i mitt rum och har just installerat in alla kanaler på min TV. Tierpsbyggen har fixat nya så ÄNTLIGEN har jag MTV. suttit framför TVn sen jag kom hem!

va hos Ylva igår, blev lite plugg och annat skoj på henes skola när det va min lediga dag. missade totalt klockan när det va filosofi prov idag :S får göra det på torsdag istället.

nej nu ska jag faktisk sova. det är en dag imorgon också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar