död? nej !

Hellå, HALLÅ!
yes Sofie is back on track! sorry snyggingar för den dåliga uppdateringen, men händer så jävla mycket just nu, hinner knappt med att svara i telefonen nu mera. sicket jävla ös. haffade ju ny säng i måndags, så jävla bekväm! (bild kommer senare)
mitt rum blev verkligen större efter att jag vände på sängen, sover bekvämare också´. åh.. i ¨måndags, fy fan säger jag bara vilket jävla åkande det var. åkte hemmifrån mig vid 3 tiden för att hämta Jasmin, sen körde vi en bit till för att hämta en kärra och en annan bil, sedan vimmla oss bort till Sävja, bara för att vi inte hittar? och det skulle vi lyckas med från Flogsta och lite längre på 20 min genom stan med världens största bil + släp. med ren tur hann vi komma bara 10 min försent. sen åkte vi till Tierp, jag slängde in min säng och slängde ut den andra på kärran som just nu Jasmin sussar sött i :)

tisdag hade vi planerat fotbollsträning jag och Hanna, hur gick det då? nej men UL bestämmer sig för att det ska vara signalfel och tåget är en timme försenat, både för oss att komma hem och när vi ska åka, så det fick li en 5 km joggingtur istället.

idag har jag och Hanna bara pluggat. måste se till att klara nationella i matte c. sen är ja nöjd :) kan inte skriva att jag ska plugga, för då gör jag inte det håhå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar