Våga vara egen mässan

Hellå hellå!

Igår var vi alltså på Våga vara egen mässan i Fyrishov. ett av de roligaste evanemangen som Reflect your colour fått vara med på. vi satsade på en svart monter med måne och stjärnor, samt en väg. Vi sålde även fika på plats och våran nya produkt. reflexörängen ;) jajjemen!
nu ska man kunna bära reflexerna snyggt också.
Endast 50 kr.
Det blev en hel del stress innan vi slutligen fick fram alla saker som vi skulle använda. hittade en massa andra roliga ÄUF företag som sålde, klockor, smycken, bröd och solglasögon. Nackdelen var ju att mässan var i slutet på månaden och på en torsdag.. jag hade inga pengar med tog en hel del visitkort (och godis) från massa företag som jag ska köpa roliga grejer av. klockor är ett måste! haha, jag å mina fina klockor. men de lag undan en lila åt mig ;)

Victor har inte skickat bilderna än, men det kommer ska ni se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar