sökt jobb


men hej!
oj oj oj! jag har nog inte gjort annat än sovit och säkt jobb idag. nerrå! åkte till skolan först. gick på symbolvandring som sagt i domkyrkan, därefter en kvarts psykologi, snabb lunch och grodan boll + sminkning vid teatern och 12.30 drog vi igång en hej dundrandes pjäs utav FUSK. Publiken var grym och det gick jätte bra den här gången! imorgon har vi våran sista föreställning klockan 4. Ylva ska komma och kolla! så skoj, Mariiah kanske komer och kollar igen och även mamma. va kul :)

måste hålla tummarna flr att mina personliga brev går hem hos företagen nu. för det är dags att bli rik känner ja! jag kommer ju bli en av Sverigest mest kända människor, så jag kanske ska passa på att ta tag i min karriär snart, haha!

nu ska jag dricka ett glas saft, kolla igenom någon film och sova (igen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar