stress


Hallå! hur mår ni idag? Själv är jag förvånad över att svara att jag mår som fisken i vattnet. Jag mår hur bra som hälst!
Min dag började med att jag försov mig. Jag som behöver en timme eller mer på mig för att bli klar var nu tvungen att göra en timmes morgonrutin på 20 min. ni kan ju tänka er resultater? osminkad och gårdagens utstyrsel :)
sprang hela vägen till tåget. Kom in som en naturkatastrof och påbörjade min skoldag. tänkte att jag skulle på fotbollsträning med Paulina. Självklart går jag lite för sent från mattelektionen och får springa hela vägen till tåget, igen. tog bilen till posten för att hämta ut ett paket. slängde i mig maten, som jag knappt hann tugga, drog på mig fotbollskläderna och sprang till tåget. och nu är jag hemma igen. :)
har jätte ont i tårna, gjorde världens tåpaj idag (ehee) och i tisdags vette fan vad jag gjort på den andra.. är helt slut, ska in i duschen nu. fixa ner lite mer anteckningar och förberedelser för religionsprovet imorgon, jag som inte ens vet vad vi har prov på? :S

måste bara påpeka att jag tror jag har världens bästa, åtminstonde snällaste matte lärare! jag slipper göra provet på kapitel 2 om jag klarar nationella provet! YES! nu gäller det att ligga i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar