MAT


Fröken förståndig, är de jag de?

min mobil och jag ligger och ruttnar i sängen. den går i ett och jag går i ett, utan bränsle båda två. hungrig som ett svin och det finns så mycket mat i kylskåpet så jag får beslutsångest. blir väll havregrynsgröt för mig, eftersom att jag tycker att det är SÅ GOTT mena ja (?)

å vad jag gör jag som är så upptagen? Jo, projekterbete! hur går det då tycker ja? åt helvete, men vad gör väll de om 100 år :')
inte fan faller en stjärnaa från himmlen för att jag ska få ha det bra inte.. NEJ, här ska man lida och pinas och ha tråkigt, för då jävlar kan gudarna ha lite rajtan tajtan medan man ser ner på lilla mig! "stor i orden, men liten på jorden" håhåhå, vänta ni bara och se på när jag får helvetet att frysa till is!

HEJ, mitt namn är Klaga. vill ni veta vad jag heter i mellannamn, tilltalsnamn, smeknamn och efternamn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar