8 Mars 2011


Godmorgon! jag drömde nog den konstigaste drömmen någonsinn inatt. först skulle jag på en fest, mitt ute i ingenstans och dit skulle typ alla. dit tog jag med mig Mickan och vi skulle sätta oss i samma bil, där vi typ trängde in oss och satt i knä på varandra. så upptäcker jag plötsligt att Mr Bird sitter i samma bil och jag (som vanligt) sitter och driver å skrattar å pratar som den filippin man är.. och helt plötsligt sätter han sig och hånglar på öppen gata med Mickan och jag blir skit förbannad och hans 2 tjej polare som satt i samma bil blir arga på mig för att jag är arg på han & Mickan. så stannar bilen och jag har världens thaiboxningsmatch mot de där brudarna och totalt golvar dom haha!

drömde också om någon invalid person/personer som typ kallades för "dubble face" (?) och det är alltså rullstolsbundna gubbar som blivit myssbildade så att hakan är på ett ungefär lika stor som de själva och sen har de ett ansikte/ansikten under hakan. jätte äckliga varom. ska rita av den ena gubben så får ni se vilket vidunder jag lyckats fantisera fram!

nu är det frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar