vilket flyt!


fan vad det går bra för mig!
tror inte det gått så här bra på länge! Hej förresten!
nu ska ni få höra; jag kom i tid till skolan idag, jag kom i tid och var med på alla lektioner! jag har kört bil, ensam, för första gången! jag har käkat middag hos pappa, jag har fixat skjuts från stationen till skolan imorgon, jag har kontaktat Jonas ang golfen, jag har tagit en dusch, jag har städat mitt rum, jag har gått ut med Bianca, jag har ett sånt jävla flyt vill jag ba säga!

Nu ska jag in i garderoben och rota. ska nämligen knöppa kort imorgon till våran pjäs som vi ska ha nu i mars, datum kommer senare! på tal om det, jag och Suss ska ju göra ett uppspel på öppethus nästa torsdag. måste ju öva på de replikerna också..

matten däremot.. urk... önska jag kunde gräva ner matteboken :)
nej in i garderoben! googla på jobb och sedan SOVA! PUSS PÅ ER <3<3
synd att bloggen ska behöva lida när jag har flyt däremot, life's a bitch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar