Hos Manang

Hemma igen! saknat mig? visste väll det!
huh?! jag måste bädda om sängen *(orkar inte!)
funderar på att göra om mitt rum.. undra vad tierpsbyggen skulle säga om jag målade om väggarna, eller undra va de skulle säga om de visste att jag borrat hål i deras betångvägg.. :O

Fick skjuss av Jasmin till Manang, förstå gången jag åkt med henne sen hon skaffade körkort :)
blev god mat och en massa plugg hemma. sen gav vi upp och bakade kakor istället. Så goda!
därefter lag vi på en ansiktsmask, och jag lovar er att den ("no shine" eller vad den hette) trängde in i varenda por i ansiktet jag ägde. sen satt vi där som 2 idioter och skrattade åt varandra för att ingen av oss kunde röra en muskel i ansiktet, vet ni hur svårt det är att skratta då? haha!



kul dag och mycket gjort! nu ska här planeras hur jag ska göra om mitt rum. ser så äckligt fult ut!
nej, ni får inte se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar