Lindex



Lindex har verkligen gått över till det bättre, tycker inte ni det?
Jag minns när jag var yngre och man skämdes om mamma köpte hem någonting från lindex som JAG skulle använda. det gick ju inte, allting var tantigt och fult. men nu i somras sprang jag in i Lindex efter att de byggt om här i Uppsala. Tror aldrig jag sätt så mycket snyggt där inne, alltingen är det Lindex som plockat hem snyggare kläder, eller så var det jag som för första gången lag märke till att det fanns bra saker på Lindex. Iallafall är det en affär som passar mig perfekt när det gäller underkläder! Visserligen tycker jag fortfarande att det är snyggt när man ser den neon rosa BHn med push up, men när jag tänker efter så är det inte snyggt till kläderna man använder. Köpte en rosa BH för ett tag sen, skit snygg tyckte jag då, men den syns helatiden. Inte lika kul då när det är den enda rena bhn och man vill att folk ska lägga märkve till det snygga linnet jag köpt och inte min skrikande BH som lyser igenom. FAIL!

Dessutom är det inte många butiker som säjer BHar i den storleken som jag ska ha. har hittat D kupa på New yorker och då är BHn också snygg! Men lindex hade ju verkligen BHar i alla möjliga storlekar och märken och riktigt bekväma! hur bra som hälst! tänkte alltid "om man vill ha en bra BH måste man gå in på typ Triumph och langa upp 1000 kr". Icke! okej en 4-500 så har man BHn med det lilla extra som gör den perfekt och bara jag lycks få fram pengar (som jag snart kommer ha i plånboken) så kommer jag definitivft unna mig en BH från wonderbra och alla de andra. men än så länge duger Lindex, med stora pluss i kanten.

Alla dessa BHar finns säkert på HM och Kappahl och såna butiker, bara inte jag som sprungit in och kolat efter just det. Fick tips av Manang att Lindex sålde BHar i min storlek efter en misslyckad jakt på HM. :) Lindex hade dessutom större srtiment, tycker jag.

nu ska jag sova. sovmorgon imorgon, SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar