en sån känsla!

Tjoho!
Träning, check!
Spruta, check!
Bh, check!

håhå! jag köpte nya Bhar idag! lycklig Sofié rullar omkring på gröna ängar! YES!
hittade äntligen en prisvärd svart BH, utan axelband som faktiskt håller upp tuttarna. de 2 andra bharna jag har låter mina tuttar leva sina egna liv, SLUT ME DET! de 2 andra som jag köpte är också nog de bästa köpen jag gjort på länge! Så bekväma bhar så det finns inte. provade nått nytt och köpte en BH i bara spets, nice ;) Gjorde ett fynd på Åhlens också. billig klänning, CHECK!
nu blir det en prommis me Bianca. funderar på att träna igen, eller ska man aknske göra det imorgon istället?

T-SHIRT BH från Åhlens. 179 kr riktigt bekväm!

Strap less BH från Lindex. 199 kr. Bekväm och håller upp tuttarna. inte så mycket puch up i den.

min spets BH med bågar från Åhlens. 179 kr. hur skön som hälst! sitter perfekt, så som sig bör :)

Från Åhlens. 70 kr. BILLIGT BILLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar