Hej

Hej!
Kom hem för ett tag sen. ska strax ut med Bianca, men innan det tänkte jag uppdatera er snyggingar lite!
På naturen idag gjorde vi "blod prov", alltså se vilken blodgrupp vi tillhörde och om vi var RH positiva eller negativa. Ytterst få av oss vad AB och tror knappt någon var RH negativ. men jag tillhörde iallafll 0 positiv precis som de flesta människorna på jorden. inget ovanligt där inte.
Jävligt intressant såndär.

Röstlektionen var inget jag såg fram emot. hatar just den lektionen, förstår inte att jag går dit varje tisdag iallafall. på scniskgestaltning så gick jag, Suss och Sandra till rektorn för att diskutera hur det är att starta en, nu minns jag inte vad det heter, men som en grupp där vi ska samla in en massa pengar och innan vi 3or tar studenten (eftersom vi har teater med 2orna) så ska vi ta en tripp till troligen London där vi ska besöka teaterskolor och göra en massa annat skoj bara över en weekend. kan bli hur kul som hälst! så nu har vi gjort en beställning på kakor som rörde sig kring 300 kakburkar eller så?

nu ska jag ut med hunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar