duttige jag!


Fan så bra jobbat!
äntligen en läxa mindre, YES!
önska jag kunde göra klart fler uppgifter, men eftersom att jag har min problem så måste jag gå och lägga mig så äckligt tidigt, vilket är NU.

Orkar faktiskt inte ha det såhär längre, så jag googla påt. och det visade sig att det finns kostråd till det, coolt!
Det kan vara så att jag är alergisk mot någonting som orsakar allt det här. fast det tror inte jag, men det kan ju inte bli sämre än vad det redan är och jag förslorar väll ingenting på att prova på en ny metod?

Detta kommer då innebära att jag måste sluta med mitt juice beroende.. fan vad jag inte vill det.
Sen måste jag typ sluta äta kolhydrater, eller åtminstånde dra ner på det. Kolhydrater kan leda till ett överskott på energi om man inte hinner göra av med det, och överskott på energi + mitt juice beroende som bara är socker kommer ju leda till dubbelt överskott på energi. Så det får bli brun äcklig pasta för min del nu då. usch.
Sen blir dte det mörkaste brödet som finns att köpa. känner ångest redan nu. ska be mamma inhandla det här imorgon.

Grejen är alltså att man ska byta ut kolhydraterna mot fibrer. fibrerna kommer göra att magen får arbeta mycket och då drar den av en massa energi, så förhoppningsvis kommer min energi som jag får i mig och gör av med på pluss minus noll.

önska mig lycka till med det här! det kan fan behövas!




WOW! ser ni pasta i mitten, den som är mörkast? DEN SKA JAG BÖRJA MED... den gula kan man ju bara stryka, slut med den nu. usch, kan inte vara gott det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar