mår inte bra :(

allting känns så förjävligt just nu.. ont i magen, ont i huvet...
(sluta läs nu om ni inte vill höra mitt klagande :) )
jag är så jävla less på vissa människor.. vissa verkar verkligen byta ner sig, lägga ribban så jävla lågt, sjunka till botten som en jävla sten!
man ska väll inte önska andra olycka... dålig karma... men nu får det övernaturliga se genom fingrarna! om jag fick lägga en enda önskan.. och vad gör väll det om hundra år om det går åt helvete för er ?
men egentligen... vad vinner jag på att önska folk olycka? nej juste, INGENTING!
förrutom att jag skulle sväva på moln och vara så jävla glad att planeterna troligen skulle byta plats med varandra och sedan dö med ett stolt leende på läpparna..

nej nu ger jag upp.. troligen är jag bara irriterad eftersom jag knappt ätit idag, vi kan ju hoppas på att det är så iallafall. men isåfall får jag ångra mig imorgon. för ikväll ska jag hata!
LYCKA TILL FÖR FAN!
........ ÄCKEL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar