jag skulle låta blicken möta andra ögon om du lämna mig nu


waaaaahahahah!
I did it! jag klarade teoriprovet! känner mig så stolt :')

Ringde Ylva också och kollade vad hon skulle göra och det slutade med att vi käkade tacos hemma hos henne, MUMS! sen skulle jag åka hem och hon gå på bio, men Kalle var så snäll och bjöd mig på en bio. tittade på TRON 3D med: Ylva, Markus & Niklas, faktiskt jävligt bra film, men man fick bara ont i huvet av att titta i 3D. det var nästan ingenting som var i 3D utom texten, DÅLIGT!
sen åkte jag hem och sov :)

idag ska jag åka och ha min sista körlektion :O
sen åka in och ha min första skoldag efter lovet.
och sist men inte minst träffa Manang, åka in och sola solarium och en kaffe på stan :)

äre inte det ena så äre det andra... måste plugga matte när jag kommer hem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar