va äre för vecka?


ohhhh myyyy goood! ungefär sådär ser jag ut just nu.
någonting är inte riktigt som det ska med den här veckan. visst burkar man tänka "åååh tänk om någon kunde höra av sig" men inte förväntar man sig alla på en och samma vecka

ring ring!

jag - aah Sofé
* - hej Sofié hur är det med dig nu för tiden? det var ett tag sen.
jag - hejsan, jo det är bara bra med mig, hur är det själv?
* - jo det är bara fint här, lust att ses någon dag ?
jag - eeh.. aah

en dag senare

plong!


och varför skriver han?


* - Hej!
jag - hej
* - läget? :)
jag - bra
* - jag tycker att vi borde se till att träffan snart.
jag - jaså?
* - det var ju ett tag sen ;)

osv osv... och så har det vart en gång varje dag denna vecka. nåja, dumt att klaga :) jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar