Au pair





hejsan raringar!

är lite dålig på alla uppdatera, men gör det nu iaf :)
jo, alltså jag har blivit fullkomligt hjärntvättad och inspirerad av den amerikanska kulturen! ni förstår inte! haha

så mina framtidsplaner är inte som de var för 3 månader sen med bartender kurs och en massa annat skoj! utan (klart jag vill gå bartender kursen..) först ska jag jobba som en gris till att få ihop en massa pengar som jag ska spara! sen är jag hemma ett halvår och umgås så mycket jagkan med alla nära och kära, sen är det bye bye Sweden och welcome to America!
ett år ska jag bo där och gå på college och aah...
kommer bli så fruktansvärt kul så jag vet inte vad! äckligt taggad!

sen åker vi hem till Sverige igen och då var det dags att studera igen till mäklare. sen är det familj som gäller. (om jag inte hittar en väldigt snygg och rik amrikan att gifta mig med och bli hemmafru istället?)

hahaha! nej men låter de inte najs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar