I'm too sick


hejsan svejsan!

åkte till skolan idag men gick bara på en lektion, sedan satte jag upp alla affisher om utprovningen på studentmössor. när jag kom hem så hosta jag typ ihjäl mig som jag också gjorde klockan 4 i natt. hur jobbigt som hälst!!! lag en enormt äcklig kr***

fick iaf sova lite nu, ungefär 3 timmar har jag sovit!
så nu ska jag käka innan jag går och lägger mig igen.

jo jag fyller ju 18 snart 27/9 för att vara exakt! så jag tänkte skriva en önskelista här ;)

1. presentkort på dinsko eller presentkort i valbo köpcentrum.
2. nickel fria örhängen.
3. pengar
4. digitalkamera
6. hårprodukter
7. ringar och andra smycken


ja... sen har jag inte kommit på så mycket. nagelack är alltid kul att få. men det jag helst vill ha är ju presentkort som kanske är så lite begränsade som möjligt. för jag behöver verkligen några nya skor. både vinterskor, gummistövlar och vanliga tygskor. sen är det ju kläder och sånt som man alltid är intresserad av.

men sedan kanske man ibland vill få någonting som inte är matriellt. kanske vill bjuda ut en på BIO, middag, bowling, bada eller bara gå en prommenad. vad som hälst funkar i stort sätt för mig. det enda jag vill ha är ett grattis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar