so sick





bläääääääääääääääääh jag är dööööd.

okej tar detta kortfattat för jag orkar inte lägga ner energi på någonting just nu.
fredags åkte jag på fest någonbstans i uppsala med Mariiah. fick en massa smickrande komplimanger och gick omkring som en tomat och sedan spenderade jag natten ute med en vidrigt trevlig kille (ska absolut inte klaga på utseendet). hade lite för lite kläder på mig för att hålla värmen.

lördag vaknar hos maria och käkar, åker hem - duschar.

söndag - sjuuuuk

måndag - skola sjuuuuuk

tisdag - skola dööööd

men jag får skylla mig själv som sitter ute och fryser. MEN! vad gör man inte för att få spendera lite tid med en trevlig och dessutom snygg kille?!

eftersom jag nu blivit så duktig på att inte dömma folk eftet utseendet och ge ALLA en chans menar jag.... även om han va den snyggaste killen på festen, vilket ja tyckte från början ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar