Gymma


nog om politik, jag är så jävla less på ordet att jag kräks om jag hör det en gång till. sure bacon om vi ligger i något nödläge, men håller på att bli hjärntvättad av politik! (nackdelen med att gå samhällsprogrammet)

så idag var jag alltså duktig och gymmade. skiter nog i att sova, för jag vill inte vkna med den träningsverk jag kommer ha imorgon, haha! ;)

sen var tåger försenat. jag och Helin satt som packade sillar på tåget. haha! tycker som synd om henne eftersom att hon ska på en danstävling och åkte 2 timmar tidigare för att vara där i tid men istället kommer hon komma för sent pga UL haha!

skolfoto imorgon och jag vet inte vad jag ska ha för överdel. inget där man visar armarna iaf. ska inte se ut att vara tjockare än vad jag är :) jag menar fint mullig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar