TV...


Morron!


trötta? jag är iaf enormt trött. och idag ska jag jobba.. det är hur fint väder som hälst, men jag ska jobba. usch.


jag kom och tänka på en sak när jag kollade på TV igår kväll och imorse. varför handlar allting om att se bra ut? det finns sjukt många program om överviktiga människor.det blir ju nästan så att man själv dömmer dom och ändå är jaffinitivft inte pinnsmal!

vad sjukt egentligen. är det inte konstigt ändå när man hör någon som kanske väger 150 kg prata om en annan som är "JÄTTE STOOOR" och om man tittar på dem kanske det skulle skilja 10 cm midjemått. blev bara irriterad när jag försökte kolla på någonting och allting handlade om vikt och kostråd. jag menar jag vill inte sitta och kolla på när folk springer och hur många kilo de gick ner på en vecka och bla bla. aja, sak samma. jag tycker iaf att man bara lever en gång. visserligen ska man väll ta hand om sig själv och kanske vara någolunda nyttig. käka omega 3, äta grönsaker. visste ni att broccolie t ex kan minska risken för cancer om man käkar det?

roccolie är bland det bästa jag vet.

så till alla er överviktiga människor! ni är fina som ni är! njut av livet och ta hand om er :)

dessutom skulle jag heldre ligga eller vara kompis med en jätte stor person än en jätte smal person.

näää, nu ska man väll försöka göra någonting vettigt. synd att de är skugga på min balkong..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar