En svensk helg

åååh vilken underbar helg jag haft!
däremot hade jag ingen tid att försöka få tag eller bry mig om internet. ni vet när man sitter på landet och har fullt upp helatiden så man "hinner" helt enkelt inte med datan.

hur som hälst antar jag att ni vill veta cad som hålt mig så pass sysselsatt(?)
jo nu ska ni få höra mina vänner. det är nämligen så ah efter att jag fått en ny mobil att sysselsätta mig med så bodde jag hemma hos Emmy denna helg. första dagen så satt i mest och snacka skit och hade trevligt. men plötsligt så hände det oväntade. vi skulle tina grillköttet och lät de ligga i rinnande vatten.

vad tror ni hände?
hahahaha! hela köket var plötsligt en påbörjan till pool.
haha, kan inte annat än skratta åt saken.




och efter den hädelsen kom Pillan och Markus på besök och efter det drog jag och Emmy med moppen och näckade underbart skönt!

Lördagen började med en tidig morgon och sedan bar det iväg till rullsand där vi badade. parkeringen var full så vi va tvungna att gå en bra bit. efter det åkte vi och käkade hemma hos Jens. och självklart, eftersom att all our verkar drabba mig så glömde jag plånboken där hemma.

Jens åkte på fest, vi andra (Pillan, Emmy, Markus) åkte till Grönö och skulle ut på sjön med Biggan och Tobbe. var en helt underbar kväll med jordgubbar och massa annat gott!










och idag då så hade jag sovit hemma hos pappa.eftersom att jag inte hade min plånbok var dagens mål att ta tag i det! kunde ändå inte komma iväg till jobbet. pappa var inte hemma en stund så jag passade på att njuta av sommarbären.

när pappa kom hem grillade vi och käka gott. nej nej.. nu sitter jag hemma och ska gå och lägga mig. ska bara jobba måndag och tisdag imorgon. sen äre slut me de där, då ska jag SOLAAAAA!




hoppas ni också njuter av den Svenska sommaren! berätta gärna :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar