en vecka på landet

först ska jag väll börja med att e om ursäkt för att jag inte vart så duktig på att skriva. men här kommer ett långt :)

vet inte vart jag ska börja, men bodde hos Emmy ett tag nu i veckan, och sedan åkte jag till Ylva där vi badat och haft jätte trevligt.

har bara vart på landet och sånt. så nu känns det bra med sommar. blivit lite brun som jag antasr att resten av er också blivit, hoppas ja!



var och badade i örbyhus ett tag och jag käkade en Hello Kitty glass, den är inte så god


var och bada & sola på rullsand

åkte och kollade på en poppulära Eclipse på bio, sjukt bra och Jacob är den sexigaste personen jag sett.


åkte Eckerö linjen med några goingar och hade as skoj :)




badat och haft det trevligt i Ylvas sommarstuga med hennes familj, kollat på film och jaa.. alt, haft en underbar vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar