VM





sitter och stor spanar på Brasilien - Eifelbenskusten just nu! Brasse leder med 1-0. hoppas de vinner. men vad fasiken har de gjort? da har nobbat alla stjärnspelare eftersom att lagkaptenen ansåg att de inte var vinnare, som de andra knappt igenkända spelarna?? jag vill att Brasilien vinner, men samtidigt oppas jag de förlorar så att de fattar att bara för att de har lite mer talang eller är mer kända så kan man inte ba nobba dem, de ska också vara med!

annars så fixade jag upp studsmattan hemma hos pappa idag. tränade lite fotboll också. va ett svart måln påväg när jag skulle börja så fick skynda mig, och 10 min efter hag va klar så ösxte det ner.

imorgon ska jag jobba pch moster + Emil kommer på besök och stannar hela veckan... och jag jobbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar