Godmorgon!

morning morning! vaknade nyss av att de var allt för ljust i mitt rum och de gillas icke! vädret verkar bli tort idag, då hoppas jag också på solsken! vill bli lite brun förstår ni. anars funderar jag över vad jag ska göra idag...
ringde nyss Markus för att fråga om jag kunde börja jobba nästa veck, känner mig mer taggad för det, dessutom så har jag allt för mycket att göra denna vecka. min moster och kusi kommer idag, måste städa! och sen är det midsommar och massa sånt! så då prickar jag inte av de 7 dagar jag vill jobba efterom att de ska ha stängt. ska prova ringa Tomas senare som är ansvarig för mig dära då! men de blir inte förren efter 1. vad ska man göra fram tills dess? funderar på att åka in en snabbis till Gävle. ta en fika med Ylva eller nått. vi får se! ha det bra pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar