Plugga och nya skor






Naaaawwww! ja har hittat en ny snygging, denna gång inge jävla Brad Pitt! inte för att man ska klaga på hans utseende, men denna är en yngre modell, jvligt snygg och asså! dreggel...

nej men aah, jag har vart i skolan idag. sista veckan nu, tack och lov. ska plugga fördigt sista av engelskan och dessutom skriva klart historiian, sen vet jag inte vad mer som behövs. rätt dygt att veta att vi även har lektioner fram till kl 2 på torsdag, alltså sista dagen i skolan.

nu är det så att Racemarin har de sämsta skorna som går att köpa. köpte ett par för visserligen 199 kr. men jag har fan köpt skor för 129 som hållt bättre än dessa. ni ser ju resultatet efter endast 1½ vecka ungefär. köpte dem när polackerna va här. aldrig att jag köper liknande skor igen, synd för de va jävligt sköna.

så jag köpte nya idag på dinsko för 249 kr, hoppas de håller bättre, jävligt snygga tycker jag! letade ihjäl mig efter ett par snygga sommar skor och äntligen fann jag ett par, wohooo! puss på det!

and now, back to work (my reality)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar