Patetiskt

idioti smittar - jag lovar

åhååå blir galen på såna här "jag är äldre än du och vet mycket bättre än du" människor. alla vet vi vem Shan da man är? klart! tycker inte vissa av oss att han är jävligt rolig? han ser också bra ut (enligt mig). men visste ni till exempel att han är åtalat för våldtäckt? som han också tagit bilder på och visat för sina vänner när han och hans vän satte på en brud? jag tror inte alla hört det där. men blev han mindre rolig för det? jag menar vi skrattade ändå åt det senast vi åg det på youtube eller något, i mitt fall 20 min sen.

skulle ni kalla mig för barnrumpa om jag sa att jag fortfarande tycker att han e snygg och rolig?
jag vet inte vad ni tycker, men jag kan bara säga "synd". synd att han betedde sig som ett svin mot den tjejen och för övrigt. men jag kan inte hjälpa att om jag skulle kolla på ett klipp till skulle jag tycka att det var lika roligt som för 20 minuter sen. ändå fick jag reda på detta för ca 15 min sen.

och jag ska berätta kortfattat för er. en människa i Sverige här fick plötsligt för sig att jag var jävligt omogen. personen har jag snackat med under en ganska lång
period om allt möjligt. jävligt trevlig!
men under några veckors period har jag låtit personen i fråga höra av sig till mig, eftersom att när jag hör av mig så är personen inte väldigt mottaglig för snack. fine, vill du inte prata när jag hör av mig så får du höra av dig när du vill prata.

nej men så har det vart, personen sluta höra av sig men skrev plötsligt ändå och klaga över att jag va dålig på att höra av mig. jag berätta varför och det va helt OK för denne person.

några dagar gick utan snack och jag hade plack och allt så var allmänt upptagen med mitt. men hörde trots det av mig till personen 2 ggr. som sagt fortfarande inte mottaglig för snack. så jag tänkte "okej, du klagar på att du tröttnar på att höra av dig för att det bara är du som gör det. då kan du väll förhelvete vara social när jag väl hör av mig?!"

tiden gick. personen skrev och jag hade massa att göra. ni vet, sista spurten innan sommarlov. sen är man väll lite nervös för att gymnasie tiden snart är slut och jag vet inte hur det ska gå eftersom att jag inte har något jobb eler inkomst och vill inte plugga fören jag tagit minst ett år ledigt. så jag sa mitt i all stress "jag vill inte bli vuxen" jag vet att jag inte menar det, för alla vill vi väll skaffa familj och flytta hemifrån och tjaffs. men de orden skulle jag aldrig sagt. jag var 12 år, barnslig, fjollig omogen. jag sa att jag inte va seriös, men då vill man inte prata mer. nej då vänder man ryggen till.

för ungefär 15 minutersen tjaffsa personen igen. till en början efter att personen berättat om Shan da man och jag sagt mitt så sa personen "du gör dig bara mer och mer pinsam" (?) jag fatta nada.

och i allt detta så är ju alla lite nyfikna på "varför?" och det fick jag inte veta. jag har bara förändrats på några veckor och beter mig numera som en 12 årig barnrumpa. "jaa, okej?" personen i fråga är 5 år äldre än mig, vad har jag att säga om saken. kan inte påstå att jag är äldre liksom.

men jag tjaffsa emot och ville veta men kom inte längre på det "inte mitt uppdrag att ändra på dig, det får du lösa själv" men jaaa!!! tack för det, nu vet jag vad som gör att du tycker jag är så barnslig... eller? jag menar, jag är inte mer än människa. jag är mig själv i alla lägen, det är väll han som ändrat uppfattning om mig och inte jag som ändrat mig, eller har jag fel? enligt personen hänger allt på mig men min åsikt är att personen försöker göra sig äldre än vad den e.

jag ska alltså ändrat på mig under den tiden då vi inte snackat. då undrar jag om anledningen till att personen tycker jag är barnslig för att jag sa att jag inte vill bli vuxen, för att jag inte hör av mig eller för att jag fortfarande skrattar år Shan da man. vilket alternativ det ön gäller är personen enligt mn åsikt jävligt omogen själv. aah juste "det handlar inte om hur mogen man är, utan sundt förnuft". WOW, vare nått jag sket i så vare väll de.

och nu har personen backat ur genom att inte svara när man skriver. hahaha! kanske är personen lite rädd för mig, det tror jag huhuhu ;P

i vilket fall som hälst vill jag bara säga att jag är mig själv i alla lägen, även detta. men jag kan och kanske inte vill lösa konflikter när jag själv inte vet vad personen tycker och tänker. vi har yttrande frihet i Sverige så personen har ingen anledning att inte berätta varför om personen själv inte har en egen åsikt. kanske snubbla personen på sina egna skosnören?

kom inte här och lek när du inte ens kan stå tillsvars för vad du själv säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar